bermain Hay Day Apl daripada Panda Helper pada iOS dan Android

Hay Day Apl ialah permainan perniagaan yang menghabiskan masa yang menyeronokkan. Tiada kesukaran dalam operasi, dan kebanyakan pemain boleh bermula dengan cepat. Jika anda mahu bermain Hay Day Apl lebih pantas dan naikkan tahap dengan lebih pantas, anda tidak boleh terlepas panduan berikut untuk membantu anda memanfaatkannya Hay Day.

Hay Day permainan

hay day aplikasi

 "Hay Day adalah tempoh kebahagiaan dan kemakmuran.” The Hay Day permainan melibatkan: 

  • ★ ★ ★ Menanam semak dan pokok.
  • ★ ★ ★ Menanam tanaman.
  • ★ ★ ★ Menternak haiwan dan haiwan peliharaan.
  • ★ ★ ★ Membuat pelbagai produk di ladang anda.  

Pemain boleh berdagang dengan pemain lain dan watak yang tidak boleh dimainkan (pelawat) untuk mendapatkan syiling dan memperoleh mata pengalaman untuk memastikan permainan itu berkembang.

Anda perlu menguasai seni meratakan permainan kerana ia membantu anda membuka kunci lebih banyak tanaman, item dan ciri serta lebih banyak bangunan semasa anda maju dengan permainan.

Semasa anda maju dengan permainan, anda akan menemui dua kawasan permainan tambahan. Iaitu bandar dan tasik nelayan, sebaik sahaja anda mencapai tahap permainan tertentu.

Anda boleh membeli ciri dan hiasan tersuai dari kedai apabila anda ingin merapikan ladang anda.

Acara berlaku dengan kerap, dan semasa acara ini, pemain boleh mendapatkan item yang mahal atau jarang sebagai ganjaran untuk memenangi cabaran kompetitif. 

Pemain juga boleh membantu dan berbual dengan jiran mereka dan kadangkala menggabungkan usaha untuk bersaing untuk mendapatkan harga yang tinggi Derby bangsa. 

Permainan ini juga mempunyai pelbagai perubahan tematik dan bermusim oleh pembangun permainan.

Mana boleh main Hay Day Apl 2023?

Hay Day ialah permainan mudah alih simulator pertanian yang dibangunkan oleh Supercell, pasukan di sebalik permainan strategi sohor kini Clash of Clans and Brawl Stars. Hay Day mempunyai pertempuran kurang daripada Clash of Clans and Brawl Stars. Tetapi ia sama strategik Clash of Clans and Brawl Stars.

Adakah anda bimbang tentang peranti yang boleh anda gunakan untuk bermain Hay Day Permainan? Nasib baik, Hay Day pembangun permainan telah menjaga peranti Android dan iOS. 

Peranti Android daripada versi 4.1 dan lebih baharu atau iOS 8 atau lebih baharu seharusnya dapat menyokong permainan anda. 

Jika anda ingin bermain Hay Day permainan pada berbilang peranti, anda mesti membuat akaun untuk setiap peranti. 

Kemajuan permainan anda disimpan pada pelayan yang mengehos permainan. Jadi anda boleh bertukar dengan selesa antara peranti anda tanpa kehilangan kemajuan permainan anda.

For more gameplay guides, you can check out these articles:

Petua dan Panduan untuk Hay Day dan Muat turun Hay Day Hack

Bagaimana? Hay Day Panduan Kerja dan Penyimpanan Penggalak

Hay Day Strategi Pekan, Petua dan Banyak Lagi Panduan Baharu

Permainan seperti Hay Day

1. FarmVille 2

Dari awal, cipta, bina dan suburkan impian anda bermain FarmVille 2.  

Anda akan menemui banyak watak yang menarik dan lucu, membesar dan membuka kunci tanaman tertentu. Dan menjaga haiwan dan haiwan peliharaan anda, dan secara umumnya menjadikan ladang anda meriah.  

Anda boleh berdagang dengan jiran anda, mengambil bahagian dalam ladang rakan anda dan membentuk Koperasi untuk bekerjasama dengan petani lain. 

Tujuan Koperasi bermakna anda boleh mengakses Papan Pesanan Dikongsi dan maju pada Peta Penghantaran Koperasi yang praktikal dan, seterusnya, menerima ganjaran yang besar.

Anda bermula dengan ladang kosong di mana anda mula membetulkan kekacauan, bermula dengan Syiling Ladang, mata wang utama dalam permainan.

Dalam proses itu, anda akan memperoleh mata pengalaman (XP) selepas melakukan pelbagai tindakan dalam permainan. Seperti membeli barang dan membajak tanah.

Penanda aras XP anda akan meningkat pada tahap permainan tertentu. 

Semasa anda mengumpulkan lebih banyak item dan maju dalam permainan, anda kini boleh mengakses haiwan dan tanaman melalui Pasaran, di mana anda boleh membeli item menggunakan Tunai Ladang atau Syiling Ladang. 

Anda memperoleh Tunai Ladang dengan meratakan permainan anda atau membelinya menggunakan mata wang sebenar.

2. Township

Township ialah permainan pembinaan bandar dan pertanian kasual yang dibangunkan oleh Playrix untuk berbilang platform. 

Objektif permainan adalah untuk membangun dan menubuhkan sebuah bandar permulaan dengan menuai hasil tanaman, membina kilang baharu dan mencipta barangan berharga. 

Idea utama permainan ini adalah untuk menghubungkan operasi pertanian bebas tunggal kepada satu set rantaian industri, meningkatkan nilai hasil ladang, meningkatkan pendapatan. Dan memperluaskan wilayah ladang dengan menjadikan bandar itu berkembang lebih makmur dengan meningkatkan populasinya. 

Permainan ini adalah berdasarkan pengeluaran dan teras teka-teki pertanian dan permainan papan pesanan tidak rasmi. 

Anda bermula dengan menuai jagung, gandum, kentang, lobak merah, koko, tebu, tomato, sutera, getah, beras, strawberi, lada dan beras.  

Ernie ialah orang pertama yang membimbing watak anda, yang membawa pemain anda melalui tutorial. 

Contohnya, dia mengajar pemain anda proses memberi makan lembu tenusu dan cara susu dihasilkan, cara membuat bulu, telur dan daging, serta cara menternak babi, biri-biri dan ayam.

3. Ladang Besar

Kehidupan bandar membosankan dan tidak tertanggung. Pelan anda seterusnya adalah untuk keluar dari bandar yang sesak dan menetap di ladang anda untuk menghirup udara segar dan bebas daripada bunyi bising. 

Datuk anda secara misteri menghadiahkan anda sebuah ladang tua yang sangat produktif. Ini adalah peluang anda untuk membina semula ladang ini untuk mendapatkan semula kegemilangannya. 

Anda bermula dengan menanam, menuai tanaman, menjaga ladang anda, dan menjaga seluruh ladang anda. 

Anda berpeluang membina ladang idaman anda dan menemui perkampungan yang semakin berkembang berhampiran ladang anda, sangat damai dan dikelilingi oleh alam semula jadi. 

Ketahui personaliti baharu daripada rakan yang anda temui di kampung dan akhirnya membentuk komuniti yang anda tinggali.

Tinggalkan komen