Cara Membuat Penipuan Tunai Tanpa Had dalam Grand Theft Auto: Vice City oleh Panda Cheat Engine?

Hari ini, mari belajar bagaimana untuk mendapatkan penipuan bandar naib GTA bersama-sama. Setiap bahagian siri GTA boleh dipanggil klasik. Nak buat ranking pun bukan senang. Saya percaya bahawa setiap orang mempunyai pesanan mereka di dalam hati mereka.

Grand Theft Auto: Vice City menerima banyak pujian untuk muzik, permainan dan reka bentuk dunia terbukanya. Berlatarkan dalam Vice City fiksyen, yang berpangkalan di Miami, permainan ini mengikuti Tommy Vercetti selepas dibebaskan dari penjara. Selepas dia terperangkap dalam perjanjian dadah yang diserang hendap, dia mencari mereka yang bertanggungjawab semasa membina empayar jenayah dan merampas kuasa daripada organisasi jenayah lain di bandar itu.

In Panda Helper, kami boleh memuat turun versi penggodaman Grand Theft Auto: Vice City dengan banyak ciri penggodaman. Selain itu, Panda Cheat Engine juga tersedia untuk Grand Theft Auto: Vice City hack sekarang!

Dengan Panda Cheat Engine, anda boleh membuat penipuan dan menikmati lebih banyak keseronokan dan kejutan. Seterusnya, saya akan menunjukkan kepada anda cara mendapatkan wang tanpa had dalam Grand Theft Auto: Vice City.

Sebelum menggunakan Panda Cheat Engine, kita perlu faham itu Cheat Engine tidak akan berfungsi dengan beberapa permainan. Ia tidak sesuai untuk semua permainan. Mana-mana permainan yang mempunyai beberapa bentuk perlindungan menipu atau fungsi berbilang pemain dalam talian tidak akan berfungsi Cheat Engine. Pemain yang memerlukan boleh menggunakan cheat engine untuk cuba mengubah suai sendiri, tetapi kejayaan pengubahsuaian bergantung pada permainan itu sendiri. Penggunaan Cheat Engine boleh menyebabkan akaun anda diharamkan atas risiko anda sendiri.

Apa itu Panda Cheat Engine?

Panda Cheat Engine ialah alat penggodaman/pengubahsuaian permainan sebagai ganti kepada GameGem&iGameGuardian. Dengan itu, anda boleh ubah suai wang, HP, SP, dan banyak lagi untuk permainan iOS tanpa jailbreak pada iOS 15, iOS 14 dan iOS 13. Anda boleh menukar permainan dengan mudah seperti Coin Master, TitanQuest, FarmVille dan Battleheart.

Bagaimana Mendapatkan GTA Vice City Cheats Dengan Wang Tunai Tanpa Had oleh Panda Cheat Engine?

**Buka Safari dan pergi ke Panda Helperlaman web rasmi untuk dimuat turun Panda Helper VIP. **

1. Muat turun Grand Theft Auto: Vice City daripada Panda Helper VIP. Buka Panda Cheat Engine(DLG) pada Skrin.

2. Cari nilai tunai yang anda miliki pada masa ini, cth, 21 (Pilih”=” dan “slnt”).

gta vice city menipu 1

3. Carian pertama akan mendapat banyak keputusan, kemudian kembali ke permainan untuk terus bermain untuk menukar nilai wang tunai semula.

4. Kini, nilai tunai berubah kepada 37. Cari sekali lagi. Kemudian kita hanya mendapat 10 keputusan.

5. Klik "M" untuk mengubah suai nilai, kemudian klik "OK" untuk mengesahkannya dan tukar dua keputusan pertama kepada 99999999.

6. Kembali ke permainan. Anda akan melihat bahawa nilai tunai ialah 9999999 sekarang.

Sila tonton video demo di bawah jika anda masih tidak tahu bagaimana untuk melakukannya.

Alat Panda Lain yang Anda Mungkin Minat:

Tinggalkan komen