Cara Menggunakan Panda Cheat Engine untuk Mendapatkan Tunai&Bintang Tanpa Had dalam Versi Terkini Kim Kardashian: Hollywood?

Sebelum belajar cara menggunakan Panda Cheat Engine dalam Kim Kardashian: Hollywood, mari kita ketahui lebih lanjut mengenainya.

Pernahkah anda bermimpi untuk menjadi bintang Hollywood yang terkenal? Kim Kardashian: Hollywood akan membuat impian anda menjadi kenyataan. Permainan ini membolehkan anda mencipta bintang anda untuk mengambil bahagian dalam aktiviti, menghadiri parti, menakluk orang yang terkenal dengan gaya mereka dan mencari ramai kawan. Takluk dunia bintang, temui bintang, mengembara, belajar dan menjadi ikon gaya.

Kini, lebih ramai pemain sedang mencari versi diubah suai Kim Kardashian: Hollywood untuk mendapatkan sumber permainan percuma. Kini Kim Kardashian: Hollywood Hack masuk Panda Helper VIP disokong oleh Panda Cheat Engine supaya anda boleh dengan cepat mendapatkan wang tunai tanpa had dan bintang sendiri tanpa Jailbreak.

Sudah tentu, tanpa Jailbreak!

Sebelum menggunakan Panda Cheat Engine, kita perlu faham itu Cheat Engine tidak akan berfungsi dengan beberapa permainan. Ia tidak sesuai untuk semua permainan. Mana-mana permainan yang mempunyai beberapa bentuk perlindungan menipu atau fungsi berbilang pemain dalam talian tidak akan berfungsi Cheat Engine. Pemain yang memerlukan boleh menggunakan cheat engine untuk cuba mengubah suai sendiri, tetapi kejayaan pengubahsuaian bergantung pada permainan itu sendiri. Penggunaan Cheat Engine boleh menyebabkan akaun anda diharamkan atas risiko anda sendiri.

Apa itu Panda Cheat Engine?

Panda Cheat Engine ialah alat penggodaman/pengubahsuaian permainan sebagai ganti kepada GameGem&iGameGuardian. Dengan itu, anda boleh mengubah suai wang, HP, SP dan banyak lagi untuk permainan iOS tanpa Jailbreak dihidupkan IOS 15, iOS 14 dan iOS 13. Anda boleh menukar permainan dengan mudah seperti Coin Master, TitanQuest, FarmVille dan Battleheart.

**Buka Safari dan pergi ke Panda Helperlaman web rasmi untuk dimuat turun Panda Helper VIP. **

Cara Mendapatkan Tunai&Bintang Tanpa Had dalam Kim Kardashian: Hollywood oleh Panda Cheat Engine?

Kemudian, saya ingin berkongsi dengan anda tutorial tentang cara mendapatkan wang tunai&bintang tanpa had dalam Kim Kardashian: Hollywood oleh Panda Cheat Engine.

Anda boleh merujuk kepada video berikut atau langkah terperinci. Mari belajar bersama!

Pertama, muat turun dan pasangkan Kim Kardashian: Hollywood dari Panda Helper VIP

muat turun dan pasang Kim Kardashian Hollywood

Kemudian, buka Panda Cheat Engine pada Skrin.

Seterusnya, mari kita mula mendapatkan wang tunai 99999 dahulu. Cari nilai tunai yang anda miliki sekarang. Sebagai contoh, ia adalah 56 sekarang. (Pilih”=" dan “sInt”).

Dan carian pertama akan mendapat banyak hasil, kemudian kembali ke permainan untuk terus bermain dan menukar nilai syiling. Sekarang nilai syiling berbeza daripada langkah 2, iaitu 64, cari semula.

Jika anda bersedia untuk terus menyempitkan keputusan, anda boleh mengulangi langkah sebelumnya. Sebagai contoh, saya mendapat 80 sekarang.

Kemudian sila tukar dua keputusan pertama kepada 99999. Ketik "M" untuk mengubah suai nilai dan ketik "OK" untuk mengesahkannya,

Seterusnya, Kembali ke Kim Kardashian: Hollywood, dan anda akan melihat bahawa nilai syiling ialah 99999.

Mari cuba ubah suai nilai Bintang kepada 9999. Sekarang nilai Bintang ialah 3, jadi pergi ke Panda Cheat Engine dan cari 3.

Kembali ke permainan untuk terus bermain Kim Kardashian: Hollywood untuk mengubah nilai Bintang. Dan ulangi langkah ini 2-3 kali untuk mengecilkan hasilnya. Sekarang saya dapat 5 bintang.

Ubah suai dua hasil pertama, seperti langkah 6 hingga 9999. Dan ketik pada "OK" untuk mengesahkannya.

Kembali ke permainan ini, dan kini anda mempunyai banyak wang tunai dan bintang dalam Kim Kardashian: Hollywood serentak! Adakah itu menakjubkan, bukan?

Jangan teragak-agak. Mari kita rasainya bersama!

Alat Panda Lain yang Anda Mungkin Minat:

Tinggalkan komen