Bagaimana untuk Muat Turun Human Fall Flat secara Percuma?

Pengenalan

Sebelum mengetahui cara mendapatkan muat turun percuma Human Fall Flat, mari kita ketahui lebih lanjut mengenainya.

Human Fall Flat ialah platformer teka-teki berasaskan fizik yang unik dan terbuka yang ditetapkan dalam lanskap mimpi terapung. Anda berhasrat untuk melarikan diri dari impian ini dengan menyelesaikan teka-teki dengan apa-apa selain kecerdasan dan fizik anda. Anda boleh berjalan, melompat, merebut, memanjat, dan membawa apa sahaja dalam permainan. Walau bagaimanapun, menguasai langkah ini akan menjadi cabaran pertama anda. Adakah anda ingin mencubanya?

Muat turun percuma Human Fall Flat

Human Fall Flat tersedia di App Store, tetapi anda perlu membayar $4.99. Mereka yang tidak mahu membelanjakan wang sebenar untuk permainan boleh mendapatkannya Panda Helper secara percuma. Panda Helper menyediakan banyak apl percuma yang sangat baik, tweak, permainan yang digodam dan apl berbayar. Tidak perlu jailbreak. Ramai orang telah mendapat manfaat daripadanya. Sudah tiba masanya untuk memasang Panda Helper dan dapatkan apa yang anda mahu.

Dapatkan muat turun percuma Human Fall Flat

Kemudian, mari belajar cara memuat turun Human: Fall Flat secara percuma.

Pertama, sila gunakan Safari untuk melawat Panda Helperlaman web rasmi untuk memuat turun Panda Helper VIP

Seterusnya, pelancaran Panda Helper, carian untuk Manusia: Jatuh Rata, dan memasangnya.

Akhirnya, semak Manusia: Kejatuhan Flat dan nikmatilah!

Mengapa kita bermain Human: Fall Flat?

Human: Fall Flat kekal sebagai salah satu permainan video paling popular kerana teka-teki kreatif dan reka bentuk tahap inovatifnya. Ia juga dipenuhi dengan banyak jenaka, daripada reka bentuk watak lucu kepada jenaka yang lucu. Semua ini menjadikan pengalaman permainan yang benar-benar mengasyikkan dan menyeronokkan.

Apl Disyorkan serupa dengan Human: Fall Flat

Jika anda sedang mencari apl yang serupa dengan Human: Fall Flat, anda harus mencuba beberapa perkara berikut:

simulator kerja – Simulator Kerja ialah permainan yang menyeronokkan di mana pemain menjadi pencari kerja maya dan menyelesaikan pelbagai tugas.
The Escapists – Permainan ini memerlukan pemain merancang pelarian mereka dari penjara dengan berhati-hati. Pemain mesti mencari jalan untuk keluar sambil mengelak daripada pengawal.
Portal – Portal ialah permainan teka-teki klasik di mana pemain mesti menggunakan portal untuk menyelesaikan teka-teki dan maju melalui tahap.
The Talos Prinsip – Pemain mesti mencari jalan mereka melalui dunia misteri permainan ini yang penuh dengan teka-teki dan muslihat.

Manusia: Soalan Lazim Fall Flat

Q: Berapakah tahap yang terdapat dalam Human: Fall Flat?
A: Permainan ini mempunyai lebih 50 peringkat, penuh dengan teka-teki dan halangan.

Q: Adakah Human: Fall Flat mempunyai berbilang pemain?
A: Ya, memang begitu. Pemain boleh bermain dengan sehingga 8 pemain dalam mod berbilang pemain tempatan dan dalam talian.

Tinggalkan komen